Am fost la OCD

Si chiar mi-a placut. OCD, adica Online Career Day a fost o conferinta sustinuta de ODO, Oameni Din Online, cu tema cum, cand, daca si de ce sa iti gasesti un job in online.

Absolut toti speakerii au prezentat foarte fain, si au oferit o groaza de idei. Si pe langa idei, au oferit si o groaza de premii: carti, vouchere, cardruri de fidelitate, si altele.

Cu premii nu am plecat de acolo, insa am plcat cu cateva ideii foarte faine si foarte importante. In primul rand am nvatat ca e foarte importanta nisarea. Stiam asta si inainte, insa nu-i dadusem prea multa… importanta. Apoi am realizat, ca daca te chinui un pic, poti face bani din online.

Asa ca, manat de astea doua idei, mi-am propus ca in viitorul apropiat sa fac si eu ce stiu un picut mai bine. Si anume sa incerc sa intru pe webdesign. Stiu ca e a dracului de greu sa te impui pe o astfel de piata, dar asta e primul pas.

Acest articol a fost publicat în about me, blogging, Iasi, Online și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Am fost la OCD

  1. Andreea Marc zice:

    Ne pare bine că ți-a plăcut, Cosmin! De abia așteptăm să vedem cum pui în practică informațiile pe care le-ai aflat la OCD. Te așteptăm cu drag și la următoarele ediții 🙂

  2. Paul zice:

    Ne bucuram ca ti-a placut la OCD. Te asteptam si la urmatoarele evenimente ODO.

  3. O sa vin cu mare placere si la viitoarele evenimente:D.

  4. Cristi Mirt zice:

    Felicitări! Că ai avut inițiativa să participi și pentru ideile pe care vrei să le pui în practică. La SMS n-ai vrut să vii, las că te țin eu minte :))

Lasă un comentariu